Κυριακή, 2 Νοεμβρίου 2008

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ, ΜΕ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

ΟΚΤΩΒΡΗΣ –ΕΘΙΜΑ ΟΚΤΩΒΡΗ
ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΜΗΝΑ
ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΩΝ ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ .
Ο ΜΗΝΑΣ ΟΚΤΩΒΡΗΣ ΛΟΙΠΟΝ (Η ΣΠΑΡΤΗΣ ) ΜΗΝΑΣ ΤΟΥ ΟΡΓΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΠΟΡΑΣ . ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΠΟΡΑ ,ΕΙΔΑΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ME ΠΟΛΛΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟ ΕΘΙΜΟ ΤΗΣ ΠΕΡΠΕΡΟΥΝΑΣ. Η Περπερούνα ή Περπερού ή Πιρπιρού είναι ένα έθιμο που το κάνουν τα κορίτσια. Διαλέγουν ένα κοριτσάκι 8-10 ετών, συνήθως φτωχό ή ορφανό, και το στολίζουν με λουλούδια και πρασινάδα. Η πρασινάδα χρησιμεύει –όπως λένε στο Δρυμό της Μακεδονίας, ένα χωριό έξω από τη Θεσσαλονίκη- «για να πρασινίσει ο κάμπος σαν τη Πιρπιρού».Όλη η παρέα των κοριτσιών, με την Πιρπιρού στη μέση, φτάνει σε σπίτι και τραγουδά το τραγουδάκι της Περπερούνας. Στο Δρυμό λένε:

«Πιρπιρού, δροσούλα μου,
παρακάλσι τουν Θιο (Θεό)
για να δώσει μια βρουχή,
μια βρουχή βασιλικιά
δω στα στάρια, τα κριθάρια
στα λιανά τα παρασπόρια.
Μπάρις-μπάρις* του νιρό
Λιούμπις-λιούμπις** του κρασί
Κάθι στάχυ κι κιλό
Κάθι κούρβου (στοίβα) κι μιτρό»

*μπάρις-μπάρις το νιρό= βροχή πολύ δυνατή, μπόρα
** λιούμπις-λιούμπις το κρασί= μεγάλη ποσότητα κρασιού

Μόλις τελειώσει το τραγούδι, η νοικοκυρά του κάθε σπιτιού βγαίνει έξω και χύνει πάνω στο κεφάλι του παιδιού νερό και εύχεται : « Καλή βροχή να δώσει ο Θεός». Έπειτα δίνει ένα νόμισμα στο κοριτσάκι ή ό,τι άλλο έχει «για το καλό».
Σε άλλους τόπους της πατρίδας μας το έθιμο της Περπερούνας είναι κάπως διαφορετικό. Στον Πόντο λ.χ. αντί για παιδί, για να μην το καταβρέχουν και κρυώσει το καημένο, ντύνανε μια σκούπα. Έκαναν κάτι σαν σκιάχτρο και το γύριζαν από σπίτι σε σπίτι τραγουδώντας ένα άλλο τραγούδι. Οι νοικοκυρές περιέλουζαν αυτό το σκιάχτρο με νερό και φιλοδωρούσαν τα παιδιά που το κρατούσαν.
ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣΠΑΝΤΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΘΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥΣ ,ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΑΣ . ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΑΜΕ, ΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ , ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΑΛΛΑ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ. ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΝΗ ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΑΝ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥΣ. ΕΓΙΝΕ ΚΟΛΑΖ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΟΤΑΝ ΤΡΩΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ.

ΦΤΙΑΞΑΜΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ
ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΙΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΝ ΒΟΒ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΙ ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙ .ΠΑΙΞΑΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ..
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ,ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ , ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΕΠΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ,ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΜΑΤΙΟΥ ΧΕΡΙΟΥ, ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΟΥΣ, ΕΠΙΤΕΥΧΘΗΚΑΝ.

ΦΡΟΥΤΑ –ΛΑΧΑΝΙΚΑΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΣ ΣΤΗ ΦΑΓΕ . ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ , ΤΑ ΕΙΔΑΜΕ ΣΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΑ ΚΑΤΑΤΑΞΑΜΕ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ ΤΑ ΓΕΥΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΕΙΔΑΜΕ ΠΟΣΑ ΝΟΣΤΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ. ΚΥΡΙΩΣ ΔΟΥΛΕΨΑΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΙΚΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΟΛΑ ΟΜΟΙΩΝ ΦΡΟΥΤΩΝ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΑΛΛΑ ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΜΟΙΟ \\ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ .
ΚΑΝΑΜΕ ΚΟΛΑΖ ΦΡΟΥΤΩΝ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΟΜΑΔΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ .
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΦΡΟΥΤΑ –ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΜΕ ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΟΧΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ , ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΑΝ ΚΟΥΚΛΕΣ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟΥΣ

ΕΟΡΤΗ 28Ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ 28Ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝΕ . ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ,ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΕΝΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΣΗΜΑΔΕΥΣΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ. ΜΑΘΑΜΕ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΕΙΡΗΝΗ ,ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΘΗΚΕ Ο ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗΝ 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΞΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ. ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ Η ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (ΚΟΛΑΖ) ΓΙΑ ΤΟ ΄40 ΑΛΛΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΘΗΚΕ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ. ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΕΠΕΤΕΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ. ΚΑΝΑΜΕ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ ΕΜΒΑΤΗΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑΤΕΛΟΣ ΜΑΘΑΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΣΑΝ ΒΑΣΙΚΟ ΜΕΣΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ .ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΥΡΩ ΤΟΥΣ , ΤΑ ΟΝΟΜΑΣΑΝ , ΑΝΑΦΕΡΑΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΡΩΜΑ , ΤΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΑΜΕ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΚΑΝΑΜΕ ΜΙΞΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ .
ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΑΜΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ..ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ.

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΣΤΟ ΚΑΒΑΛΕΤΟ ΜΕ ΠΙΝΕΛΟ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ-ΜΑΓΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ. ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ , ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ.

ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΡΧΗΝ Η ΛΟΓΙΚΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, Η ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΣ . ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΣΑΝ ΜΕΣΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΙΞΗ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΧΑΡΗΚΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑΝ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ.

ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ !!










Σάββατο, 1 Νοεμβρίου 2008

ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ


Στα πλαίσια των δραστηριοτήτψων του θέματος :΄΄ η διατροφή ΄΄μιλήσαμε για την σπορά,γνωρίσαμε διάφορα είδη σπόρων,τις τροφές που προέρχονται από τους σπόρους και στη συνέχεια μαγειρέψαμε μαζί με τα παιδιά .