Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Της μάνας μου το πρωινό φιλί

αντέγραψα τους στίχους από μια παρουσίαση στο YUTUBE (ΜΗΤΈΡΑ) Της μάνας μου το πρωινό φιλί

Με ξύπνησε ξημέρωμα
Μια αύρα μια πνοή
Στο μάγουλο φτερούγισε
Της μάνας μου φιλί
Το χάδι της με γέμισε
Με αγάπη με στοργή
Και πίσω ξαναγύρισα
Ξανάγινα παιδί
Με ένα φιλί και μια ευχή
Και το χαμόγελό της
Σαν ξύπνησα τον ήλιο μου
Είδα στο πρόσωπό της
Σου έφερα ροδόνερο
Σιγά μου ψιθυρίζει
Για να πλυθείς
Και να λουστερίς
Και να γλυκομυρίζεις
Στέγνωσε τα μαλλάκια σου
Στις κεντητές πετσέτες
Που χουν χρωματιστά πουλιά
Αστέρια και βιολέτες
Απ΄τα κεντήδια κόκκινο πάρε σαν ένα χάδι
Στα μάγουλά σου ακούμπησε
Να αφήσει κοκκινάδι
Άσε λυμένα τα μαλλιά
Στους ώμους να ανεμίζουν
Σαν τα φυσάει ο άνεμος
Αυτά να παιχνιδίζουν
Φόρεσε το άσπρο φόρεμα
Και το λευκό μαντήλι
Και το βαφτιστικό σταυρό
Ακούμπησε στα χείλη
Βάλε στο μέρος της καρδιάς
Το πρωινό φιλί μου
Κι έλα για λίγο να σε δώ
Άστρο και γιασεμί μου
Έλα σου έχω έτοιμα φτερά για να πετάξεις
Και τα όνειρά σου μάτια μου
Για να τα κάνεις πράξεις
Στο ουρανό φτερούγισε
Σε θάλασσες σε δάση
Μα όσο μακριά μου
Κι αν πετάς ποτέ να
Μην ξεχάσεις, στις προσευχές
Θα βρίσκεσαι και μες
Στην αγκαλιά μου
Στη σκέψη και στα όνειρα
Στους χτύπους της καρδιάς μου
Την πρωινή μου την ευχή
Στου στέλνω πριν χαράξει
Από το μάτι του κακού
Αυτή να σε φυλάει
Κι όταν ξυπνάς κάθε πρωί
Τον ήλιο σαν κοιτάξεις
Στην αγκαλιά του πρωινού
Ποτέ να μην ξεχάσεις
Να ψάχνεις πάντα στη ζωή
Τα άνθη τα λευκά της
Και την ευχή μου
Θα τη βρεις μέσα στη μυρωδιά της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου