Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Για μια όμορφη σχολική ζωή

1. Μιλώ όταν μου δώσουν το λόγο.

2. Όταν μιλά άλλος, παρακολουθώ αυτόν που μιλά και ακούω προσεκτικά τι λέει.

3. Εάν συμφωνώ ή διαφωνώ, περιμένω την σειρά μου για να εκφράσω την γνώμη μου.


4. Την ώρα του μαθήματος είμαι ήσυχος.

5. Είμαι φίλος με τα άλλα παιδιά. Τους αγαπώ και τους βοηθώ, το ίδιο κάνουν και εκείνοι.


6. Σέβομαι και ακούω τους δασκάλους μου, τους γονείς μου και όλους τους μεγαλύτερους μου.

7. Είμαι επιμελής μαθητής. Διαβάζω προσεκτικά τα μαθήματα μου.


8. Περιμένω στη σειρά στην καντίνα ή όπου αλλού χρειαστεί.

9. Είμαι καθαρός στο σώμα, στα ρούχα, στα τετράδια, στα βιβλία μου. Διατηρώ καθαρή την τάξη μου, την αυλή του σχολείου μου, το σπίτι μου, το περιβάλλον μου.


10.Το διάλειμμα βγαίνω έξω από στην τάξη.

11. Παίζω παιχνίδια που δεν θα προκαλέσουν κακό σε εμένα ή σε άλλο παιδί.


12.Πάντα μιλώ ευγενικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου