Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Αισθάνομαι ..σαν παραμύθι

     Διαβάσαμε την ιστορία με το νησί των συναισθημάτων,θυμήθηκαμε ποιά ήταν τα συναισθήματα που ζούσαν στο νησί ,( η αγάπη,η λύπη,ο πλούτος, η ευτυχία αντί για την αλαζονία μιλήσαμε για την κακία , η γνώση και η λύπη  )τα μετρήσαμε ..........
                                                                                                                                                        

 Μια φορά κι έναν καιρό υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. .η Αγάπη, η Ευτυχία, η Γνώση….Μια μέρα έμαθαν ότι το νησί θα βουλιάξει κι έτσι μπήκαν στις βάρκες τους κι άρχισαν να φεύγουν. Η Αγάπη ήταν η μόνη που έμεινε πίσω, ήθελε να αντέξει μέχρι την τελευταία στιγμή. Όταν το νησί άρχισε να βουλιάζει η Αγάπη αποφάσισε να ζητήσει βοήθεια. Βλέπει τον Πλούτο να περνάει με μια λαμπερή θαλαμηγό. -Πλούτε μπορείς να με πάρεις μαζί σου , ρωτάει η Αγάπη.


Όχι δεν μπορώ, απάντησε ο Πλούτος ,έχω πού χρυσάφι στο σκάφος μου και δεν υπάρχει χώρος για σένα.

Η Αγάπη αποφάσισε να ζητήσει βοήθεια από την Αλαζονία που επίσης περνούσε μπροστά της σε ένα πανέμορφο σκάφος.

Σε παρακαλώ βοήθησέ με είπε η Αγάπη

Δεν μπορώ να σε βοηθήσω Αγάπη γιατί είσαι βρεγμένη και θα μου λερώσεις το όμορφο σκάφος μου, της απάντησε η Αλαζονεία. Η Λύπη ήταν πιο πέρα και έτσι η Αγάπη αποφάσισε να ζητήσει από αυτήν βοήθεια.

Λύπη άσε με να έρθω μαζί σου .

Ω Αγάπη είμαι τόσο λυπημένη που θέλω να μείνω μόνη μου απάντησε η Λύπη. Η Ευτυχία πέρασε μπροστά από την Αγάπη αλλά ούτε και αυτή δεν έδωσε σημασία. Ήταν τόσο ευτυχισμένη που ούτε που άκουσε την Αγάπη να ζητά βοήθεια. Ξαφνικά άκουσε μια φωνή.

Αγάπη έλα εδώ θα σε πάρω εγώ μαζί μου. Ήταν ένας ηλικιωμένος κύριος που η Αγάπη δεν γνώριζε, αλλά ήταν γεμάτη από τέτοια ευγνωμοσύνη που ξέχασε να ρωτήσει το όνομά του. Όταν έφτασε στη στεριά ο κύριος πήρε τον δρόμο του .Η Αγάπη γνωρίζοντας πόσα χρωστούσε στον κύριο που τη βοήθησε ρώτησε την Γνώση .

Ποιος με βοήθησε ;

Ο Χρόνος της απάντησε η Γνώση.

Ο Χρόνος , ρώτησε η αγάπη. Γιατί με βοήθησε ο Χρόνος; Τότε η Γνώση χαμογέλασε και με βαθιά σοφία της είπε: Μόνο ο Χρόνος μπορεί να καταλάβει πόσο μεγάλη σημασία έχει η ΑΓΑΠΗ

τα απολαύσαμε στο βίντεο με την υπέροχη μουσική του Μάνου Χατζιδάκη


και εδω μπορείτε να δείτε το βίντεο με τη μουσική του Μάνου Χατζιδάκη
 
 
και στη συνέχεια ζωγραφίσαμε το δικό μας νησί των συναισθημάτων με τις πολύχρωμες βάρκες
και εδώ η  ζωγραφιά μας
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου