Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Ο μικρός πρίγκηπας και το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης



Ένα πρωί ο Μικρός Πρίγκηπας ξύπνησε ιδιαίτερα αναστατωμένος. Πηγαινοερχόταν πέρα δώθε στον μικρό του πλανήτη και μουρμούραγε μονάχος του. Το τριαντάφυλλο του τον κοιτούσε με ανησυχία και προσπαθούσε να καταλάβει τι του συμβαίνει, αλλά ευγενικό όπως ήταν δεν ρωτούσε. Περίμενε να ηρεμήσει κάπως και να του πει από μόνος του.
Όπως και έγινε..........

- Καλό τριαντάφυλλο, δεν γίνεται άλλο, κάτι πρέπει να κάνω. Πάει καιρός από τότε που επέστρεψα από το μεγάλο μου ταξίδι και έχω αρχίσει και βαριέμαι, έχω αρχίσει να χάνω τη φόρμα μου, την όρεξη μου. Δεν μπορεί να συνεχιστεί έτσι αυτή η κατάσταση, να ξυπνάω να καθαρίζω ηφαίστεια, να βλέπω ηλιοβασιλέματα και να ξεσκονίζω τα πέταλά σου. 
Θυμάμαι το τελευταίο μου ταξίδι, πόσο πολύ με ωφέλησε. Πόσες εμπειρίες απέκτησα, πόσους διαφορετικούς χαρακτήρες γνώρισα, πόσες γνώσεις απέκτησα, πόσους φίλους, αλλά και εχθρούς απέκτησα.

Θα φύγω, θα φύγω πάλι και θα ταξιδέψω στα άστρα κι αυτή τη φορά μαζί με αυτά που θα παίρνω από κείνα, θα αφήνω κι εγώ το στίγμα μου τυλιγμένο σε μικρά χαρτάκια, θα αφήνω τις σκέψεις μου και τα πιστεύω μου να τα βρει εκεί κάποιος επόμενος ταξιδιώτης του ονείρου, όπως εγώ. 
Και θα φτάσω μέχρι το τελευταίο άστρο που εκεί θα γιορτάσω αυτή τη γιορτή τη μεγάλη του κόσμου, τα Χριστούγεννα, και θα ζήσω κι εγώ την πίστη και την αναμονή για τη γέννηση του μικρού Χριστού, που κάποτε λένε ήρθε να σώσει τον κόσμο.

-Καλά τα λες, μικρέ μου Πρίγκηπα, μα εμένα που θα με αφήσεις; Πώς θα αντέξω πάλι τόσο καιρό μονάχο μου εδώ να σε περιμένω; Μόνο τον εαυτό σου κοιτάς μου φαίνεται!

-Μα όχι μικρή μου ομορφιά, αυτή τη φορά θα σε πάρω μαζί μου, θα ταξιδέψουμε μαζί, θα γνωρίσουμε μαζί τον κόσμο. Μην ανησυχείς. Τα ΄χω όλα σκεφτεί! Μια πανέμορφη κόκκινη γλάστρα, άνετη να απλώσεις τις ριζούλες σου, φρέσκο χώμα αφράτο και φύγαμε.Θα ταξιδέψουμε μαζί στα αστέρια και θα δεις πόσο καλά θα είμαστε όταν θα γιορτάζουμε μαζί αγαπημένο μου τα Χριστούγεννα. 

-Ω! Μικρέ μου Πρίγκηπα, πολύ με συγκινείς. Πάω να ετοιμαστώ κι εγώ να βάλω τα καλά μου πέταλα, να είμαι λαμπερό στο ταξίδι μας. Υπέροχο το νέο σου, πολύ με κάνεις ευτυχισμένο.

-Ξεκουράσου μικρό μου τριαντάφυλλο. Αύριο ξεκινάει το ταξίδι μας.

Κάθε ημέρα θα κόβουμε κι ένα αστέρι από το απέραντο σύμπαν ....στη συνέχεια θα ανοίγουμε το καρτελάκι του και θα διαβάζουμε ,ότι μας δίδαξε ο μικρός μας πρίγκηπας όλα τα αποφθέγματα του θα τα συγκεντρώσουμε σε μια μεγάλη αφίσα...
                                          
                                                                         καλό μας μήνα 


1 σχόλιο: