Συζητώντας για τα σχήματα, παρατηρήσαμε τις διαφορές τους και τα αναζητήσαμε μέσα στην τάξη μας. Ύστερα παίξαμε... Τοποθετήσαμε τα σχήματα στο πάτωμα και χορέψαμε γύρω τους. Όταν σταματούσε η μουσική ακολουθούσαμε τις οδηγίες της δασκάλας μας και βάζαμε πότε το χέρι μας, πότε το πόδι μας (αλλά και το δάχτυλό μας, τον αγκώνα μας κτλ.) σε ένα σχήμα κάθε φορά.
Στη συνέχεια κάναμε ταξινόμηση...
Και σειραθέτηση, από το πιο μικρό στο πιο μεγάλο και το αντίστροφο...
Με τη βοήθεια πινάκων αναφοράς κάναμε αντιστοίχηση των ονομάτων των σχημάτων...
Έπειτα φτιάξαμε τα σχήματα με πολύχρωμα γλωσσοπίεστρα...
Αλλά και με σύρμα πίπας...
Παρατηρήσαμε τα σχήματα σε έργα διάσημων ζωγράφων (όπως του Μιρό και του Καντίνσκι)...
Μας έδωσαν έμπνευση και δημιουργήσαμε τα δικά μας έργα τέχνης...
Στη συνέχεια κάναμε ταξινόμηση...
Και σειραθέτηση, από το πιο μικρό στο πιο μεγάλο και το αντίστροφο...
Έπειτα φτιάξαμε τα σχήματα με πολύχρωμα γλωσσοπίεστρα...
Αλλά και με σύρμα πίπας...
Παρατηρήσαμε τα σχήματα σε έργα διάσημων ζωγράφων (όπως του Μιρό και του Καντίνσκι)...
Μας έδωσαν έμπνευση και δημιουργήσαμε τα δικά μας έργα τέχνης...
Δουλέψαμε ομαδικά και πειραματιστήκαμε με διάφορα υλικά...
Τέλος φτιάξαμε ένα βιβλίο ήσυχων δραστηριοτήτων, που περιλαμβάνει κάποιες από τις παραπάνω δραστηριότητες, για να το παίρνουμε σπίτι μας και να μαθαίνουμε τα σχήματα παίζοντας.
Σουζάνα Μακρή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου