Στις δύσκολες μέρες που διανύουμε, η πίστη και η ελπίδα, μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε..
Σε λίγες μέρες πλησιάζει η κορύφωση του θείου δράματος.
Η σκέψη μας γυρίζει πίσω σε εκείνες τις στιγμές που μοιραστήκαμε στο νηπιαγωγείο, μικροί και μεγάλοι , σαν μια ομάδα.
Γυρίζουμε πίσω, σα να είματε εκεί, τις μέρες πριν το Πάσχα, και "θυμόαστε" τι κάναμε:
Πάσχα-Ανάσταση , είναι η σπουδαιότερη γιορτή του χριστιανικού έτους και γιορτάζεται την πρώτη Κυριακή μετά την πανσέληνο που ακολουθεί την εαρινή ισημερία.Η Ορθόδοξη εκκλησία γιορτάζει το Πάσχα την πρώτη Κυριακή μετά την Ιουλιανή Πανσέληνο .
Πάσχα
Μπορούμε να πούμε την ιστορία του Πάσχα παρατηρώντας τους παρακάτω πίνακες ζωγραφικής
ή εδώ
η ρουτίνα που θα χρησιμοποιήσουμε είναι:
-μπορείτε να γράψετε τη σκέψη τους σε συννεφάκια
-Αν θέλετε μπορείτε να δραματοποιήσετε τον πίνακα ζωγραφικής
-ή να τον ζωγραφίσετε
τα τρία δέντρα
ένα αυγό χωρίς χρώμα
Άκουσε την ιστορία:το Πάσχα ττου Πασχάλη
εκ του σχολείου
Σε λίγες μέρες πλησιάζει η κορύφωση του θείου δράματος.
Η σκέψη μας γυρίζει πίσω σε εκείνες τις στιγμές που μοιραστήκαμε στο νηπιαγωγείο, μικροί και μεγάλοι , σαν μια ομάδα.
Γυρίζουμε πίσω, σα να είματε εκεί, τις μέρες πριν το Πάσχα, και "θυμόαστε" τι κάναμε:
- μιλήσαμε για τα Πάθη του Κυρίου μας, την πορεία προς το Γολγοθά,
- αναφερθήκαμε στα ήθη και τα έθιμα,
- διαβάσαμε πασχαλινές ιστορίες,
- βάψαμε αυγά,
- φτιάξαμε λαμπάδες,
- πλάσαμε και ψήσαμε κουλουράκια...
- συγκινήθηκαμε αλλά και γελάσαμε...
- μοιραστήκαμε συναισθήματα, στιγμές που σίγουρα θα ξανάρθουν...
Πάσχα-Ανάσταση , είναι η σπουδαιότερη γιορτή του χριστιανικού έτους και γιορτάζεται την πρώτη Κυριακή μετά την πανσέληνο που ακολουθεί την εαρινή ισημερία.Η Ορθόδοξη εκκλησία γιορτάζει το Πάσχα την πρώτη Κυριακή μετά την Ιουλιανή Πανσέληνο .
Πάσχα
Μπορούμε να πούμε την ιστορία του Πάσχα παρατηρώντας τους παρακάτω πίνακες ζωγραφικής
ή εδώ
- Μπορείτε να επιλέξετε μία από τις εικόνες και να την επεξεργαστείτε:
Αρχικά παρατηρούμε την εικόνα, στη συνέχεια κάνουμε κάποιες από τις παρακάτω ενδεικτικές ερωτήσεις:
-τι βλέπεις στην εικόνα;
-θέλεις κάτι να ρωτήσεις;
-τι παρατηρείς;
-έχεις κάποια απορία;
-τι σου έχει κάνει εντύπωση στην εικόνα
-μπορείς να φτιάξεις μια ιστορία με την εικόνα;
Οι γονείς μπορούν να καταγράψουν τις παρατηρήσεις των παιδιών (τα χρώματα, τα σχήματα, τις μορφές,τα σύμβολα...)
- Μπορείς αν θέλεις να δημιουργήσεις το δικό σου έργο τέχνης
δες αν θέλεις τα έθιμα του Πάσχα
- Παρατηρούμε την παρακάτω εικόνα
Μπορούμε να κάνουμε προσθέσεις και αφαιρέσεις παρατηρώντας έργα τέχνης
- πόσα είναι τα κόκκινα και πόσα τα άσπρα αυγά;
-πόσα είναι όλα τα αυγά μαζί;
-πόσα αυγά θα μείνουν αν αφαιρέσουμε τα άσπρα
- Διαλέξαμε ένα έργο τέχνης για σας
παρατήρησε τα πρόσωπα στον πίνακα
τι νομίζεις ότι κάνουν;
μέτρησε τα πρόσωπα στον πίνακα
σου θυμίζει κάτι η εικόνα;
παρατήρησε τα ρούχα των ανθρώπων, μοιάζουν με τα ρούχα που φορούν οι άνθρωποι σήμερα;
- Έντεχνος συλλογισμός
η ρουτίνα που θα χρησιμοποιήσουμε είναι:
- βλέπω -σκέφτομαι-αναρωτιέμαι
-τι βλέπεις;-Ενθαρρύνετε το παιδί να αιτιολογήσει την ερμηνεία του,ρωτήστε το να σκεφτεί, σχετικά με ποιο μέρος του έργου το κάνει να αναρωτιέται
-τι νομίζεις γι αυτό που βλέπεις; τι σκέφτεσαι;
-τι σε κάνει να αναρωτιέσαι;
-Αν θέλετε μπορείτε να δραματοποιήσετε τον πίνακα ζωγραφικής
-ή να τον ζωγραφίσετε
- Μπορείς αν θέλεις να παρακολουθήσεις τα παρακάτω παραμύθια :
τα τρία δέντρα
ένα αυγό χωρίς χρώμα
Άκουσε την ιστορία:το Πάσχα ττου Πασχάλη
εκ του σχολείου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου