Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Η αντίστροφη μέτρηση ξεκινάει σε......2 μέρες

Σε δύο μέρες θα ξεκινήσουμε να μετράμε αντίστροφα μέχρι και τη γέννηση του Χριστού...
μιας και φέτος και τα τρία Προγράμματα Καινοτόμων Δράσεων μας σχετίζονται με την πατρίδα μας αποφασίσαμε και το ημερολόγιο της αντίστροφης μέτρησης να είναι παραδοσιακό...η κ. Χρυσούλα έγραψε το κείμενο .....παρόλο που έχω συνηθίσει πια τον τρόπο γραφής της ,μέσα από το ιστολόγιο της , κάθε φορά με εκπλήσσει ευχάριστα......σας το παρουσιάζω...



Επιτέλους θα κάτσω σπίτι....

Πρέπει να το ομολογήσω! Είχα άγχος!
Όσο πλησίαζαν οι μέρες ... δεν μπορούσα να ηρεμήσω!
Τρία χρόνια τώρα τέτοιες μέρες, έτρεχα πανικόβλητη!
"Μα τι συμβαίνει;" Θα ρωτήσετε και με το δίκιο σας! Ας τα πάρουμε από την αρχή!
Όπως γνωρίζετε, εγώ δεν είμαι μια απλή νηπιαγωγός! Είμαι "ειδική σύμβουλος"!
Όχι, όχι μην ανησυχείτε, δεν είμαι σύμβουλος που δίνει συμβουλές σε πολιτικά πρόσωπα... απαπα, όχι!
Είμαι σύμβουλος στα "μυστήρια"! Όχι τα μυστήρια τρένα..., ούτε τα μυστήρια της εκκλησίας, τα άλλα, εκείνα  που κάτι γίνεται και όλοι λένε: "Είναι μυστήριο!!!!!"
Σ΄ αυτά!
Και μάλιστα ειδικεύομαι στο να λύνω μυστήρια στη Βόρεια Ζώνη! Η Βόρεια Ζώνη, για σας που δεν ξέρετε χριστουγεννογραφία, είναι μια τεράστια περιοχή, βόρεια του Βόρειου Πόλου! Μη με κοιτάτε παράξενα! Ναι εκεί είναι, βόρεια του Βόρειου Πόλου! Εκεί που ζει και κινείται όλη τη χρονιά ο Άγιος Βασίλης φυσικά!
Εκεί λοιπόν τα τρία τελευταία χρόνια όλο κάτι συνέβαινε!
Μια ο Άγιος Βασίλης από τις ζεστές σοκολάτες και τα μπισκότα είχε βαρύνει και βαριόνταν να ξυριστεί.
 Μια ο Καταστροφέξ Χριστουγεννέξ κομμάτιασε τις κάλτσες του Ξωτικούλη !
Μια ο Μισωταχριστούγεννα διέλυσε το έλκηθρο του Αγίου Βασίλη και σκόρπισε τα κομμάτια του παντού και άντε να τα βρεις να το ξαναφτιάξεις...
Τρία χρόνια τώρα...πολύ κούραση !!!
Φέτος όμως είναι αλλιώς! Ησυχία!!! Απόλυτη!!
Κάθε μέρα διαβάζω τα "Βορειοζωνίτικα νέα" που μου ΄ρχονται με ιπτάμενο καλικάτζαρο ( ο μοναδικός εξημερωμένος στον κόσμο), μπαίνω στις ιστοσελίδες "elkithroweb", "tidorothesfetos.com" , γενικά ενημερώνομαι, να δω....είναι όλα εντάξει, υπάρχει κάποιος κίνδυνος για τα Χριστούγεννα φέτος; Αλλά ευτυχώς, όλα κυλούν ομαλά!
Βρήκα κι εγώ λοιπόν ευκαιρία να ηρεμήσω λίγο και είπα  ας κάνω ένα ταξιδάκι..... σαν αυτό που είχα κάνει με τους φίλους μου στο Κάιρο.... ταξίδι αναψυχής για να ξεχάσω.... τώρα τι ήθελα να ξεχάσω.... το ξέχασα!!
Άνοιξα τη ντουλάπα μου, έψαξα, έψαξα ... βρήκα το μαγικό αεροπλοιοκαράβι μου, (δυσκολεύτηκα λίγο, ήταν κάτω από πορτοκαλί πουλόβερ μου ...ξέρετε εκείνο με τις πράσινες πεταλούδες....), το ξεδίπλωσα, το σιδέρωσα...... και έτοιμο!
Το αεροπλοιοκαράβι μου! ...Τι αγαπημένο!
Μπορεί να ταξιδεύει στη θάλασσα σαν κανονικό καράβι και το επόμενο λεπτό να βγάζει φτερά και να πετάει πάνω από τη στεριά! Το λατρεύω!!! Να πάρετε ένα !! σας το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Άνοιξα το χάρτη , έκλεισα τα μάτια μου , άπλωσα το χέρι μου και ....... ωχ! Ελλάδα!!!
Ελλάδα;  ναι βρε γιατί όχι; Που να τρέχω πάλι στα εξωτερικά;
Καλά είναι εδώ!! Στην Ελλάδα θα ταξιδέψω! ναι ναι ναι!!! Στην πατρίδα μου! Ευκαιρία να γνωρίσω και πώς γιορτάζουν τα Χριστούγεννα στα χωριά και τις πολιτείες της!
Για να δούμε λοιπόν, πόσες μέρες έχω στη διάθεση μου; 25...χμ!!! Ωραία!!! Ας ρυθμίσω λοιπόν το μαγικό καράβι μου.... Ελλάδα...Χριστούγεννα.....1, 2, 3, 4, .....25!!! Ωραία τέλειο!
Όπου να ΄ναι βγαίνει και το πρόγραμμα:
Νά το!! Θα πάρω και τα μικρά μου μαζί και....φύγαμε!
Θα ταξιδέψουμε λοιπόν σε όλη την Ελλάδα!

Από την Ήπειρο, στη Μακεδονία και τη Θράκη!
Τη Θεσσαλία και την Πελοπόννησο! Την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη!
Θα γυρίσουμε τα νησιά, στο Ιόνιο και το Αιγαίο και τη μεγάλη Κρήτη!
Θα γνωρίσουμε πώς γιορτάζουν το Δωδεκαήμερο σε πόλεις και χωριά, θα τραγουδήσουμε κάλαντα, θα παίξουμε παιχνίδια, θα φάμε νοστιμιές!
Μια χαρά θα περάσουμε!
Ε...τώρα! Αν προκύψει τίποτα έκτακτο στον Άγιο Βασίλη...ας πάρει τον Ηρακλή Πουαρώ....
Εγώ φέτος κάνω διακοπές!!!


Κάθε μέρα στο κλασικό τμήμα ,θα ανοίγουμε κι ένα παραθυράκι στο τζάκι , για να δούμε τι παραδοσιακό μαγείρεψε η κυρά Βασίλαινα,


 ενώ  στο ολοήμερο θα ανακαλύπτουμε πίσω από τα παράθυρα του παραδοσιακού μας καραβιού  κι ένα μας έθιμο...ας ξεκινήσουμε λοιπόν ...όχι σήμερα αλλά σε δύο μέρες.
καλό μας  παραδοσιακό ταξίδι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου