Μαθαίνω να γράφω τη λέξη νερό.
Τη σχηματίζω πρώτα με τα γράμματα βλέποντας το πρότυπο και στη συνέχεια τη γράφω με δικά μου γραμματάκια.
οι σταλαχτίτες μας
Η υδρόγειος σε κολάζ με χαρτάκια γλασσέ. Τα 2/3 της γης είναι καλυμμένα με νερό.
Ομαδική εργασία.
Το γνωστό ποιηματάκι του Ζαχαρία Παπαντωνίου έγινε παιχνίδι με εικόνες και λέξεις.
Πρώτη φάση: τοποθετούμε τη σωστή εικόνα στο σωστό κενό του ποιήματος με τη βοήθεια των μικρών σκίτσων.
Δεύτερη φάση: ενώ βρίσκονται ήδη οι εικόνες με τις λέξεις, (γραμμένες με κεφαλαία γράμματα) πάνω στο ποίημα, ζητώ από τα παιδιά να βρουν τις σωστές λέξεις γραμμένες με μικρά αυτή τη φορά γράμματα και να τις τοποθετήσουν πάνω στις αντίστοιχες των κεφαλαίων. Τους λέω να προσέξουν το πρώτο γραμματάκι, το δεύτερο κλπ.
Τη σχηματίζω πρώτα με τα γράμματα βλέποντας το πρότυπο και στη συνέχεια τη γράφω με δικά μου γραμματάκια.
οι σταλαχτίτες μας
Η υδρόγειος σε κολάζ με χαρτάκια γλασσέ. Τα 2/3 της γης είναι καλυμμένα με νερό.
Ομαδική εργασία.
Το γνωστό ποιηματάκι του Ζαχαρία Παπαντωνίου έγινε παιχνίδι με εικόνες και λέξεις.
Πρώτη φάση: τοποθετούμε τη σωστή εικόνα στο σωστό κενό του ποιήματος με τη βοήθεια των μικρών σκίτσων.
Δεύτερη φάση: ενώ βρίσκονται ήδη οι εικόνες με τις λέξεις, (γραμμένες με κεφαλαία γράμματα) πάνω στο ποίημα, ζητώ από τα παιδιά να βρουν τις σωστές λέξεις γραμμένες με μικρά αυτή τη φορά γράμματα και να τις τοποθετήσουν πάνω στις αντίστοιχες των κεφαλαίων. Τους λέω να προσέξουν το πρώτο γραμματάκι, το δεύτερο κλπ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου