Η μαγειρική στο νηπιαγωγείο είναι σκέτη απόλαυση..γι αυτό έχουμε αποφασίσει, όποτε μας δίνεται η δυνατότητα να μαγειρεύουμε..μακάρι να μπορούσαν οι αγαπημένες μας συναδέλφισσες/οι να έρθουν κοντά μας και να απολαύσουν τα εδέσματα που κάνουμε μαζί με τα παιδιά...
Κατερίνα, Ελένη ...15ο Νηπιαγωγείο Κορυδαλλού...δευτεράκια...Κική ....και όλοι οι υπόλοιποι ..ελπίζουμε κάποια στιγμή να να μπορέσουμε να σας κεράσουμε.......
Τα οφέλη που αποκομίζουν τα παιδιά απο την ενασχόλησή τους με τη μαγειρική ,τα δανειστήκαμε από το ιστολόγιο
Το νηπιαγωγείο σήμερα
http://kindergartentodaygr.blogspot.gr/2010/12/blog-post_22.html
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ <<ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ >> ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.
Οι δραστηριότητες μαγειρικής είναι από τις πιο αγαπημένες των νηπίων.
Ήδη τα περισσότερα από αυτά είναι εξοικειωμένα με αυτές, συνήθως από το σπίτι τους .
Στο χώρο του νηπιαγωγείου ασχολούμαστε με διάφορες συνταγές μαγειρικής σε όλη τη διάρκεια του χρόνου και είναι κάτι που το ζητούν με μεγάλη χαρά τα νήπια μας.
Επιπλέον στην υλοποίηση αυτών των δραστηριοτήτων βοηθά το γεγονός ότι τα περισσότερα νηπιαγωγεία στις μέρες μας είναι ολοήμερα και άρα εξοπλισμένα με ψυγείο και κουζίνα που είναι απαραίτητα στην μαγειρική
ΑΝΑΓΝΩΣΗ - ΓΡΑΦΗ
Καθώς τα νήπια <<διαβάζουν τη συνταγή>> γίνεται στο μυαλό τους ,
η σύνδεση της λέξης του προφορικού λόγου, με τη λέξη του γραπτού λόγου.
Αναρωτιούνται τότε ποια λέξη είναι αυτή που αρχίζει πχ με α. Είναι το αυγό ή το αλεύρι? Επινοούν λοιπόν τρόπους επίλυσης του προβλήματος . Για να δουν ποια λέξη είναι πρέπει να διαβάσουν και τα υπόλοιπα γράμματα .<<Γράφουν όπως μπορούν τα υλικά και την εκτέλεση>>.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τα νήπια εμπλέκονται σε δραστηριότητες όπως η μέτρηση στερεών και υγρών αντικειμένων και προβληματίζονται για το πώς θα μετρήσουν ένα πχ υγρό στοιχείο όπως το γάλα.
Επιπλέον ασχολούνται με μαθηματικές έννοιες όπως πρόσθεση (προσθέτουν υλικά στην συνταγή), αφαίρεση (δεν χρειαζόμαστε 3 αυγά, θα βγάλουμε το 1), πολλαπλασιασμό (2επί 1 φλιτζάνια αλεύρι) και διαίρεση (θα χρειαστούμε μισό μήλο ή το χυμό από μισό λεμόνι) ή θα κόψουμε την βασιλόπιτα σε 18 κομμάτια.
ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Προβληματίζονται για χρονικές έννοιες πχ σε πόσο χρόνο θα ψηθεί ? Πόση ώρα πρέπει να το ανακατέψω? Τα κουλουράκια ψήνονται πιο γρήγορα ή η μηλόπιτα?
Ας κοιτάξουμε το ρολόι.
ΛΕΠΤΗ ΚΑΙ ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Μέσω των δραστηριοτήτων που περικλείουν μαγειρική, τα νήπια αποκτούν και κινητικές δεξιότητες και ικανότητες. Μαθαίνουν να μεταγγίζουν υγρά και στερεά αναπτύσσοντας λεπτές κινήσεις, να αναδεύουν τα υλικά, να ζυμώνουν, να πλάθουν κτλ.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Τέλος μαθαίνουν να συνεργάζονται προς ένα κοινό αποτέλεσμα και να χαίρονται γι αυτό . Ακόμη οι δραστηριότητες μαγειρικής μπορεί να αποτελέσουν το έναυσμα για ένα παιδί να δοκιμάσει νέες γεύσεις που δεν θα δοκίμαζε στο σπίτι του. Πολλές είναι οι φορές που οι γονείς λένε στις νηπιαγωγούς πως κάποιο συγκεκριμένο τρόφιμο το παιδί έμαθε να το τρώει στο νηπιαγωγείο.
Πάνω από όλα αισθάνονται έντονα τη χαρά της δημιουργίας. Χαίρονται γιατί μπορούν να κάνουν κάτι που κάνουν και οι μεγάλοι.
Κατερίνα, Ελένη ...15ο Νηπιαγωγείο Κορυδαλλού...δευτεράκια...Κική ....και όλοι οι υπόλοιποι ..ελπίζουμε κάποια στιγμή να να μπορέσουμε να σας κεράσουμε.......
Τα οφέλη που αποκομίζουν τα παιδιά απο την ενασχόλησή τους με τη μαγειρική ,τα δανειστήκαμε από το ιστολόγιο
Το νηπιαγωγείο σήμερα
http://kindergartentodaygr.blogspot.gr/2010/12/blog-post_22.html
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ <<ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ >> ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.
Οι δραστηριότητες μαγειρικής είναι από τις πιο αγαπημένες των νηπίων.
Ήδη τα περισσότερα από αυτά είναι εξοικειωμένα με αυτές, συνήθως από το σπίτι τους .
Στο χώρο του νηπιαγωγείου ασχολούμαστε με διάφορες συνταγές μαγειρικής σε όλη τη διάρκεια του χρόνου και είναι κάτι που το ζητούν με μεγάλη χαρά τα νήπια μας.
Επιπλέον στην υλοποίηση αυτών των δραστηριοτήτων βοηθά το γεγονός ότι τα περισσότερα νηπιαγωγεία στις μέρες μας είναι ολοήμερα και άρα εξοπλισμένα με ψυγείο και κουζίνα που είναι απαραίτητα στην μαγειρική
ΑΝΑΓΝΩΣΗ - ΓΡΑΦΗ
Καθώς τα νήπια <<διαβάζουν τη συνταγή>> γίνεται στο μυαλό τους ,
η σύνδεση της λέξης του προφορικού λόγου, με τη λέξη του γραπτού λόγου.
Αναρωτιούνται τότε ποια λέξη είναι αυτή που αρχίζει πχ με α. Είναι το αυγό ή το αλεύρι? Επινοούν λοιπόν τρόπους επίλυσης του προβλήματος . Για να δουν ποια λέξη είναι πρέπει να διαβάσουν και τα υπόλοιπα γράμματα .<<Γράφουν όπως μπορούν τα υλικά και την εκτέλεση>>.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τα νήπια εμπλέκονται σε δραστηριότητες όπως η μέτρηση στερεών και υγρών αντικειμένων και προβληματίζονται για το πώς θα μετρήσουν ένα πχ υγρό στοιχείο όπως το γάλα.
Επιπλέον ασχολούνται με μαθηματικές έννοιες όπως πρόσθεση (προσθέτουν υλικά στην συνταγή), αφαίρεση (δεν χρειαζόμαστε 3 αυγά, θα βγάλουμε το 1), πολλαπλασιασμό (2επί 1 φλιτζάνια αλεύρι) και διαίρεση (θα χρειαστούμε μισό μήλο ή το χυμό από μισό λεμόνι) ή θα κόψουμε την βασιλόπιτα σε 18 κομμάτια.
ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Προβληματίζονται για χρονικές έννοιες πχ σε πόσο χρόνο θα ψηθεί ? Πόση ώρα πρέπει να το ανακατέψω? Τα κουλουράκια ψήνονται πιο γρήγορα ή η μηλόπιτα?
Ας κοιτάξουμε το ρολόι.
ΛΕΠΤΗ ΚΑΙ ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Μέσω των δραστηριοτήτων που περικλείουν μαγειρική, τα νήπια αποκτούν και κινητικές δεξιότητες και ικανότητες. Μαθαίνουν να μεταγγίζουν υγρά και στερεά αναπτύσσοντας λεπτές κινήσεις, να αναδεύουν τα υλικά, να ζυμώνουν, να πλάθουν κτλ.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Τέλος μαθαίνουν να συνεργάζονται προς ένα κοινό αποτέλεσμα και να χαίρονται γι αυτό . Ακόμη οι δραστηριότητες μαγειρικής μπορεί να αποτελέσουν το έναυσμα για ένα παιδί να δοκιμάσει νέες γεύσεις που δεν θα δοκίμαζε στο σπίτι του. Πολλές είναι οι φορές που οι γονείς λένε στις νηπιαγωγούς πως κάποιο συγκεκριμένο τρόφιμο το παιδί έμαθε να το τρώει στο νηπιαγωγείο.
Πάνω από όλα αισθάνονται έντονα τη χαρά της δημιουργίας. Χαίρονται γιατί μπορούν να κάνουν κάτι που κάνουν και οι μεγάλοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου