Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

Μια μέρα στην εξοχή..ρουτίνες σκέψης

Μια μέρα ανοιξιάτικη ..στην εξοχή..περπάτησα ανάμεσα στα δέντρα,
  συνάντησα τους φίλους μου
 έπαιξα με το σκύλο μου
 κρύφτηκα ανάμεσα στα δέντρα
 προσπάθησα να φτάσω το δέντρο
 παρατηρούσα τον μπαμπά μου να οδηγεί
 έπαιξα με το αυτοκινητάκι μου
 συνάντησα τη φίλη μου
 Μια μέρα η Κυρία  στην εξοχή του Θεόδωρου Ράλλη ζωντάνεψε μέσω του έντεχνου συλλογισμού και τις ρουτίνες  σκέψης ,επεξεργαστήκαμε τον πίνακα με σκοπό να ενεργοποιηθεί η σκέψη των παιδιών και να δημιουργηθεί στοχαστική διάθεση. Αξιοποιήσαμε τη ρουτίνα σκέψης
βλέπω-σκέφτομαι-αναρωτιέμαι
βλέπω:
μία ομπρέλα
στην άκρη τον ήλιο
βλέπω ότι η κοπέλα φοράει καπέλο
στην άκρη σύννεφα
σκέφτομαι:
ότι πήγε βόλτα
ότι φοράει πουκάμισο καλοκαιρινό
ότι βρέχει και η κοπέλα φοράει καπέλο
ότι κρατάει ομπρέλα γιατί έχει ήλιο
ότι έπεσαν τα φύλλα στο πάτωμα γιατί είναι φθινόπωρο
αναρωτιέμαι:
ότι κυνηγάει τον Μάρτη
γιατί περπατάει μόνη της
αν ζεσταίνεται
ότι είναι στην εξοχή για να πάει βόλτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου