Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2018

Ρουτίνες σκέψης

Μιλήσαμε  για τα συναισθήματα μας, τις αισθήσεις μας  , μέσα από διάφορες διαδικασίες, ιστορίες, παραμύθια, εικόνες,παιχνίδια,  ανακαλύψαμε  τον εαυτό μας και το σώμα  μας.....
είδαμε , παρατηρήσαμε ,μελετήσαμε και  καταγράψαμε..τη σκέψη μας..ένα έργο τέχνης , ένα παράξενο ανθρωπάκι του Μιρό
και η ρουτίνα σκέψης :βλέπω -σκέφτομαι-αναρωτιέμαι....ήταν η αρχή...με τις  ρουτίνες σκέψης επεξεργαζόμαστε ένα έργο τέχνης με σκοπό να ενεργοποιηθεί η σκέψη των παιδιών και να δημιουργήσουμε στοχαστική διάθεση στη τάξη...ενεργοποιείται η περιέργεια, δημιουργούνται προϋποθέσεις για έρευνα, τα παιδιά ενθαρρύνονται να ερμηνεύσουν και να αιτιολογήσουν αυτό που παρατηρούν και να αναρωτηθούν...καταγράφοντας τις απαντήσεις τους στα συννεφάκια σκέψης..

-αρχικά παρατηρήσαμε το έργο τέχνης
-δώσαμε στο έργο, τον δικό μας τίτλο, το ονομάσουμε καρδούλα..
-τι βλέπεις; τι σκέφτεσαι;  τι σε κάνει να αναρωτιέσαι;
-η αποτύπωση της σκέψης μας  ....έγινε

Λία Σιαμέτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου