Μιλήσαμε για τα συναισθήματα μας, τις αισθήσεις μας , μέσα από διάφορες διαδικασίες, ιστορίες, παραμύθια, εικόνες,παιχνίδια, ανακαλύψαμε τον εαυτό μας και το σώμα μας.....
είδαμε , παρατηρήσαμε ,μελετήσαμε και καταγράψαμε..τη σκέψη μας..ένα έργο τέχνης , ένα παράξενο ανθρωπάκι του Μιρό
και η ρουτίνα σκέψης :βλέπω -σκέφτομαι-αναρωτιέμαι....ήταν η αρχή...με τις ρουτίνες σκέψης επεξεργαζόμαστε ένα έργο τέχνης με σκοπό να ενεργοποιηθεί η σκέψη των παιδιών και να δημιουργήσουμε στοχαστική διάθεση στη τάξη...ενεργοποιείται η περιέργεια, δημιουργούνται προϋποθέσεις για έρευνα, τα παιδιά ενθαρρύνονται να ερμηνεύσουν και να αιτιολογήσουν αυτό που παρατηρούν και να αναρωτηθούν...καταγράφοντας τις απαντήσεις τους στα συννεφάκια σκέψης..
-αρχικά παρατηρήσαμε το έργο τέχνης
-δώσαμε στο έργο, τον δικό μας τίτλο, το ονομάσουμε καρδούλα..
-τι βλέπεις; τι σκέφτεσαι; τι σε κάνει να αναρωτιέσαι;
-η αποτύπωση της σκέψης μας ....έγινε
Λία Σιαμέτη
είδαμε , παρατηρήσαμε ,μελετήσαμε και καταγράψαμε..τη σκέψη μας..ένα έργο τέχνης , ένα παράξενο ανθρωπάκι του Μιρό
και η ρουτίνα σκέψης :βλέπω -σκέφτομαι-αναρωτιέμαι....ήταν η αρχή...με τις ρουτίνες σκέψης επεξεργαζόμαστε ένα έργο τέχνης με σκοπό να ενεργοποιηθεί η σκέψη των παιδιών και να δημιουργήσουμε στοχαστική διάθεση στη τάξη...ενεργοποιείται η περιέργεια, δημιουργούνται προϋποθέσεις για έρευνα, τα παιδιά ενθαρρύνονται να ερμηνεύσουν και να αιτιολογήσουν αυτό που παρατηρούν και να αναρωτηθούν...καταγράφοντας τις απαντήσεις τους στα συννεφάκια σκέψης..
-δώσαμε στο έργο, τον δικό μας τίτλο, το ονομάσουμε καρδούλα..
-τι βλέπεις; τι σκέφτεσαι; τι σε κάνει να αναρωτιέσαι;
-η αποτύπωση της σκέψης μας ....έγινε
Λία Σιαμέτη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου