Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020

Πρωτάκια πως θα προετοιμαστούν σωστά!

Μικρά μυστικά για σωστή προετοιμασία μαθητών αλλά και γονιών για την Α’ Δημοτικού
Πώς να προετοιμάσω σωστά το παιδί μου:

Να ακολουθεί κανόνες. Κανόνες θέτουμε και στο σπίτι και στο σχολείο.
Να σέβεται. Πρώτα τον εαυτό του, τους γονείς, τους δασκάλους, τους συμμαθητές.
Να ακούει. Πόσες φορές δεν έχετε πει την ίδια κουβέντα πέντε φορές; Εκπαιδεύουμε τα παιδιά μας άθελά μας να μην είναι καλοί ακροατές. Λέμε την οδηγία μία φορά και με επιμονή και συνέπεια το παιδί μας θα μάθει να ακούει.
Να αρχίζει έγκαιρα τη μελέτη, χωρίς συνεχείς διακοπές και διαλείμματα.
Να διαβάζει σε χώρο όπου υπάρχει ησυχία, χωρίς πολλά ερεθίσματα.
Να κοιμάται νωρίς.
Να τρώει πρόγευμα. Διαφορετικά, η πείνα στην τάξη, ο πονόκοιλος, η εξάντληση μέχρι το διάλειμμα φυσικά και δεν αφήνουν το μυαλό να εργαστεί.
Να πηγαίνει στο σχολείο διαβασμένο, με όλα τα απαραίτητα για το μάθημα.

Πώς να στηρίξω σωστά το παιδί μου:

Ακούω. Αυτά που λέει αλλά και αυτά που δεν λέει.
Ρωτώ καθημερινά για το πώς ήταν η μέρα του, με ανοιχτού τύπου ερωτήσεις, που δεν απαντιούνται μονολεκτικά με «ναι», «όχι», «τίποτα».
Ενισχύω την προσπάθεια του εκεί που χρειάζεται στήριξη.
Δεν γράφω εγώ τις εργασίες του.
Τηρώ τους κανόνες που θέσαμε, σε σπίτι και σχολείο με συνέπεια.
Ενημερώνω το σχολείο για οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει την συμπεριφορά και την επίδοση του παιδιού μου.
Ενημερώνομαι τακτικά για την εικόνα του παιδιού μου στο σχολείο.
Κλείνω με μια κουβέντα που κράτησα από μια παλιά μου διευθύντρια: «Να είστε κοντά στα παιδιά σας όπως είναι το τζάκι… Αρκετά κοντά για να τα ζεσταίνετε αλλά όχι τόσο που να τα καίτε!» Καλή σχολική χρονιά σε όλους μας! Κάθε γερή στέγη χρειάζεται όλες τις πλευρές της άρρηκτα συνδεδεμένες: παιδί-γονιός-δάσκαλος..

Πηγή:
https://eidikidiapaidagogisi.blogspot.com/2020/06/tips.html?spref=fb&fbclid=IwAR1LpUtOyPbjx1q_4T3nZtWh2r9LZGjQWh0L8nlwraomuiT4Cg3UsgX8pZs

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου