Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019

Ένα σπίτι για όλους

Ένα σπίτι για όλους...ένα παραμύθι

 με χρώματα, σχήματα, ζώα, συναισθήματα ..και εκεί στην άκρη ΕΓΩ..ένας ποντικός αποφάσισε πως είναι το τέλειο σπίτι για να μείνει, το ίδιο κι άλλα ζώα του δάσους, το ίδιο και ένας μεγάλος αρκούδος, όμως χωράνε στ΄αλήθεια όλοι στο ξύλινο σπίτι; άραγε πόσα ζωάκια μπορούν να ζήσουν σε ένα σπίτι, πόσοι άνθρωποι σε ένα άλλο, υπάρχει χώρος για όλους; μπορούμε να ζήσουμε μαζί κι αγαπημένοι; τι χρειάζεται για να τα καταφέρουμε;
στην αρχή φτιάξαμε το δικό μας ονειρεμένο σπίτι ......για τα ζώα του δάσους
έπειτα βάλαμε στα παράθυρα του, τα αγαπημένα μας ζώα



βάλαμε καρπούς στα δέντρα, για να βρουν τα ζωάκια μας τροφή

παρατηρήσαμε τις εικόνες, βρήκαμε τα σημάδια της μέρας και της νύχτας
ζωγραφίσαμε το δάσος τη νύχτα


και την μέρα



είναι αλήθεια ,ότι πολύ θα θέλαμε κι εμείς ένα τέτοιο σπιτάκι ...και να, το το αποκτήσαμε..είμαι ΕΓΩ σε αυτό το απίτι και σας παρουσιάζω τον εαυτό μου




και έχει και το όνομά μου



ένα σπίτι για ΄μένα, ένα σπίτι για ΟΛΟΥΣ

Λία Σιαμέτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου